Mica Publicitate Ziare Nationale Mica Publicitate Ziare Locale Anunt U.E. Reclame internet ANUNTURI ONLINE Contact
Ziarul de Pierderi®Ziarul Anunt de Mediu®Ziarul Locuri de Munca®Ziarul Romania LiberaZiarul AdevarulZiarul NationalZiarul Jurnalul NationalZiarul Anuntul TelefonicZiarul BursaZiarul Curierul NationalZiarul ClickZiarul Libertatea
PACHETE ZIARE NATIONALE
Pachetul "Matrimoniale"Pachetul "IMOBILIAR"Pachetul "Premium"Pachetul "Oferte Serviciu"Pachetul "Ziare SUPER 5+"Pachetul "Ziare la OFERTA"
PACHETE ZIARE LOCALE
Regional Sud-EstRegional Sud-VestRegional Nord-EstRegional Nord-VestRegional Central
ANUNTURI ONLINE
Anunt pe 33 siteuri - 50 lei
Mare Publicitate
Mare publicitate prin Profesional Global Press Fara o reclama de calitate in ziare asteptati clienti in zadar!

Profesional Global Press va ofera cea mai usoara cale de a va face reclama in ziare nationale si locale.

Echipa noastra se ocupa de creatia artistica, rezer- varea spatiului si publi- carea modulelor de mare publicitate.

Sporiti-va vanzarile, recru- tati personal, cresteti ex- punerea firmei dumnea- voastra. Contactati-ne acum!

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea

Argus Reo - solutii profesionale pentru agentii imobiliare

Anunturi Adunari Generale (Convocator)

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi® sau Ziarul Locuri de Munca® (in functie de categorie)! Pret - 30 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt Comitetul Constitutiv Organizatiei

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Dec 2021
Anunt Comitetul constitutiv al organizatiei utilizatorilor de apa pentru irigatii OUAI FRIGIOIU OREZARIE, convoaca Adunarea Generala Constitutiva a membrilor potentiali, in ziua de 08.05.2021, ora 10, la sediul societatii NADOLEANU VASILE PFA, cu sediul profesional in Sat Jijila, Comuna Jijila, Str. Stadionului, Nr. 26, Jud Tulcea. Proiectul ordinii de zi este urmatorul: 1. aprobarea statutului si actului constitutiv al organizatiei. 2. alegerea organelor de conducere. 3. aprobarea preluarii infrastructurii de imbunatatiri funciare situata pe teritoriul viitoarei organizatii. 4. diverse

Convocator Administratorul Unic Sares Societate

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Dec 2021
CONVOCATOR Din 08.03.2021 Administratorul unic al SC SARES SA, societate comerciala cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Sobarilor nr 38A, bloc J5, Sp. Com nr 5, jud. Cluj , avand cod unic de inregistrare RO 203030, inregistrata la ORC Cluj cu nr. J12/119/1991, atribuit in data de 22.02.1991, convoaca in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea 31/1990 republicata, la sediul societatii in Cluj-Napoca, str. Fabricii, nr. 145 A, jud. Cluj, urmatoarea ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Pentru data de 15.04.2021, orele 11:00 prima convocare, cu urmatoarea ordine de zi: Stabilirea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele AGEA. Data de inregistrare propusa este 07.05 2021. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului de Gestiune al Administratorului Unic privind exercitiul financiar pe anul 2020. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului Comisiei de cenzori privind exercitiul financiar pe anul 2020. Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a bilantului contabil, contului de profit si pierdere privind exercitiul financiar pe anul 2020 si repartizarea profitului. Propuneri de investitii pentru anul 2021 Prezentarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021. Propunerea de prelungire a mandatului cenzorilor POP AUGUSTINA IOANA, BLAGA SANDA CARMEN, FOITOS ADELA-LAURA, NISTOR CORINA cu 3 ani, de la data adunarii AGOA, si stabilirea indemnizatiei comisiei de cenzori. Diverse Actionarii inregistrari la data de referinta 01.04.2021 pot participa la Adunarea Generala Ordinara a actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii , precum si formularele si procura speciala pot fi obtinute de la sediul societatii. Data limita de depunere a procurilor speciale in original este cu 48 de ore inainte de data fixata pentru prima convocare. In cazul in care la data de 15.04.2021 nu se intruneste cvorumul necesar, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990, modificata si republ

Convocator Adunarii Generale Ordinare Adunarii

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Dec 2021
CONVOCATOR AL:ADUNARII GENERALE ORDINARE ȘI AL:ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR-FARMAVET S.A.(completare). Directoratul Farmavet S.A., o societate pe actiuni administrata in sistem dualist, constituita si care functioneaza conform legilor din Romania, cu sediul in:Romania, Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti, inregistrata la:Registrul Comertului sub nr.J40/131/1991, cod unic de inregistrare:(CUI)RO256, avand un capital social subscris si varsat de:1.833.697,90 RON (Societatea), in temeiul Legii Societatilor nr.31/1990/republicata, cu modificarile si completarile ulterioare-(Legea Societatilor) si al actului constitutiv al Societatii-(Actul Constitutiv), avand in vedere solicitarea formulata de actionarul:A&S International 2000 S.R.L., potrivit prevederilor art.1171 din Legea Societatilor si prevederilor Actului Constitutiv al Societatii, prin adresa scrisa receptionata de Societate in data de:23.iunie.2021, pentru completarea prin includerea unor noi puncte a ordinii de zi a adunarilor generale ale actionarilor Societatii, publicata in:Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2347 din:11.06.2021 si in ziarul:Adevarul din:11.06.2021, completeaza ordinea de zi pentru:Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA) cu punctele de la 6 la 12 si:Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (AGEA) cu punctele de la 5 la 9, adunari convocate astfel:Prima convocare:AGOA si AGEA vor avea loc, pentru toate persoanele care sunt inregistrate ca actionari la sfarsitul zilei de:28.06.2021-(Data de Referinta) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A., la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti si prin mijloace electronice de transmisie a datelor si cu posibilitatea de vot prin corespondenta, in data de:14.07.2021, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); A doua convocare:In situatia in care la data mentionata mai sus ca fiind data primei convocari a sedintei AGOA, respectiv sedintei AGEA, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si/sau de Actul Constitutiv, in temeiul art.118 din Legea Societatilor, o a doua AGOA respectiv AGEA, se va organiza in data de:15.07.2021, in aceleasi modalitati, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta, astfel:a)AGOA incepand cu ora 16:00-(ora Romaniei);b)AGEA incepand cu ora 16:30-(ora Romaniei); ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGOA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite, in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice al Romaniei nr.1802/2014/cu modificarile si completarile ulterioare, pentru exercitiul financiar incheiat la:31.decembrie.2020, insotite de Raportul Auditorului Independent, Raportul Directoratului si de Raportul Consiliului de Supraveghere. 2.Aprobarea acoperirii pierderii contabile a Societatii conform propunerii de acoperire a pierderii contabile in exercitiul financiar:1.ianuarie-31.decembrie.2020 intocmita de Directoratul Societatii, respectiv pierderea contabila inregistrata in anul 2020 sa fie acoperita din rezultatul reportat din surplusul realizat din rezerve din reevaluare. 3.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021. 4.Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului pentru exercitiul financiar aferent anului 2020-(vot secret). 5.Imputernicirea dnei.Irina-Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv (CEO), cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina-Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 6."Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru managementul dezastruos al Societatii-(vot secret). 7.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea contractului privind arhiva fara a solicita acordul Consiliului de Supraveghere, desi valoarea contractului era peste suma acceptata de Consiliul de Supraveghere si mai mult, era peste suma de la care intervine competenta exclusiva a Consiliului de Supraveghere cu dreptul de veto al reprezentantului:A&S International 2000-S.R.L.(vot secret). 8.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru includerea pe ordinea de zi a Adunarii generale a actionarilor a unor puncte de competenta Consiliului de Supraveghere cu incalcarea mecanismului de deblocare agreat in actul constitutiv al Societatii-(vot secret). 9.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru refuzul de a furniza informatii A&S International 2000 S.R.L. si reprezentantului acesteia in Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, la data de:17.mai.2021, A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii privind contractele incheiate in anul anterior peste pragul de 100.000 EUR, informatii care pana la data de:22.iunie.2021-(deci mai mult de o luna de la momentul solicitarii) nu au fost primite. Mai mult, in repetate randuri, reprezentantul:A&S International 2000 S.R.L. a solicitat o serie de informatii necesare in vederea luarii deciziilor de competenta Consiliului de Supraveghere, iar Directoratul a refuzat furnizarea informatiilor respective-(vot secret). 10.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru incheierea de contracte peste pragul de 150.000 EUR fara obtinerea acordului prealabil al Consiliului de Supraveghere. Desi prin neacordarea accesului la informatii identificarea expresa a acestor contracte nu este posibila la acest moment, avand in vedere ca:(a)niciun contract cu un client sau un furnizor de materii prime nu a fost supus aprobarii Consiliului de Supraveghere si:(b)este evident ca in activitatea sa Societatea a incheiat astfel de contracte, chiar si in lipsa identificarii exprese a acestor contracte este evidenta incalcare mandatului de catre Directorat (vot secret). 11.Aprobarea atragerii raspunderii Directoratului pentru prezentarea de informatii trunchiate, inselatoare catre Consiliul de Supraveghere. Cu titlu de exemplu, Directoratul a prezentat Consiliului de Supraveghere ca o mare victorie incheierea unor contracte de furnizare la costuri aparent inferioare pentru Societate, pentru ca ulterior la o corecta analiza a informatiilor sa se constate ca in realitate costurile sunt superioare costurilor suportate anterior de Societate (vot secret). 12.Imputernicirea, in cazul aprobarii oricaruia dintre punctele de la 6 la 11, dnei. Ioana Talnaru, in calitate de sef al departamentului juridic al Societatii, pentru exercitarea actiunii in justitie impotriva Directoratului". ORDINEA DE ZI A ȘEDINTEI AGEA, ASTFEL CUM A FOST COMPLETATA, ESTE URMATOAREA:1.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a:(i)mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, precum si, (ii)incetarea contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, (iii)subinchirierea partiala a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului si (iv)imputernicirea membrilor Directoratului cu putere si autoritate depline pentru a semna orice documente si sa indeplineasca orice formalitati pentru ducerea la indeplinire a acestor hotarari si posibilitatea Directoratului, in ducerea la indeplinire a acestui mandat, de a delega in tot sau in parte puterile conferite mai sus oricaror persoane competente. 2.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021. 3.Aprobarea unei linii de credit in valoare de 10.000.000 RON la Banca Transilvania si a garantiilor aferente, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, respectiv:(i)contractarea de catre Societate a unei linii de credit pentru capital de lucru la Banca Transilvania, in valoare de 10.000.000 RON, pe o perioada de 1 an de la semnarea contractelor de credit, cu posibilitatea de prelungire pe o perioada de inca:12.luni cu acordul partilor (Linia de credit);(ii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra tuturor conturilor curente deschise de Societate la Banca Transilvania cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iii)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii contractelor comerciale pe care Societatea le are in derulare cu partenerii comerciali, cu inscrierea la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(iv)constituirea unei ipoteci reale mobiliare asupra universalitatii stocului de marfa detinut de Societate, cu inscriere la RNPM, pentru garantarea Liniei de credit;(v)inregistrarea contractelor astfel incheiate in Registrul National de Publicitate Mobiliara (RNPM), la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), in Cartea Funciara si in orice alte registre publice, dupa caz;(vi)imputernicirea dlui.Francisc Koos, Membru al Directoratului, sa reprezinte in mod individual cu puteri depline Societatea pentru negocierea, incheierea, semnarea, in numele si pe seama Societatii a contractelor de credit/garantie aprobate si a altor documente aditionale aferente si pentru efectuarea formalitatilor de publicitate in legatura cu aceste contracte/documente, in fata oricarei institutii/autoritati publice. 4.Imputernicirea dnei.Irina Florentina Rosu, Presedinte al Directoratului si Director Executiv, cu putere si autoritate depline, pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si publicarea acestora. Dna.Irina Florentina Rosu poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei/oricaror persoane competente pentru a indeplini acest mandat. 5."Aprobarea incetarii contractului existent pentru inchirierea spatiilor din Calea Giulesti nr.333, cladirea.C12, sect.6-Bucuresti. 6.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri. 7.Aprobarea, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de:10.iunie.2021, a mutarii birourilor principale ale Societatii, prin inchirierea unui nou spatiu de birouri, cu urmatoarele 3 amendamente:(a)bugetul total de amenajare si mobilare suportat de Grup (in plus fata de bugetul suportat de proprietar) va fi de maximum EUR 40K si (b)Societatea va avea un drept de denuntare unilaterala a contractului sub conditia unui preaviz scurt si fara vreo penalitate incepand cu a treia aniversare a contractului si (c)orice modificare a contractului va necesita un nou acord din partea Consiliului de Supraveghere. 8.Aprobarea subinchirierii partiale a noului birou catre una sau ambele dintre Pasteur Filiala Filipesti SA si filiala acesteia FNC Nutritie Pietroiu SRL, in functie de nevoi, cu o alocare corespunzatoare a costurilor pe baza deciziei subsecvente a Directoratului. 9.Aprobarea echiparii flotei de transport a Societatii si semnarea in acest sens a unui contract cu un furnizor specializat, in conformitate cu propunerea Directoratului Societatii din data de 10.iunie.2021, cu urmatoarele 2 amendamente:(a)sa priveasca doar camionetele cu o vechime de maximum 3 ani si un numar de kilometri de maximum 80.000 si (b)sa acopere maximum 50% din camionetele Societatii (fie prin echiparea integrala a maximum 50% din camionete, fie prin echiparea tuturor camionetelor, insa doar a 50% din capacitatea lor)". Votul afirmativ asupra punctelor de la 5 la 8 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 1 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Votul afirmativ asupra punctului 9 de mai sus este alternativ votului in favoarea punctului 2 de pe ordinea de zi a AGEA (reprezinta un vot negativ asupra respectivului punct). Propunerile Directoratului cu privire la punctele 1, 2 si 3 de pe ordinea de zi a AGEA pot fi consultate de catre actionarii interesati, in orice zi lucratoare, in intervalul orar 9-16, de la data publicarii prezentului Convocator si pana la data AGEA la sediul Societatii situat in:Calea Giulesti nr.333, Sect.6-Bucuresti sau poate fi solicitata prin email la:office@farmavet.ro. Aceasta fiind ordinea de zi, prin prezentul convocator sunteti invitati sa participati la AGOA si la AGEA la momentul si locul mai sus prevazute. AVAND IN VEDERE URMATOARELE:(A) Situatia exceptionala cauzata de pandemia COVID-19 si masurile adoptate de autoritatile publice prin care este limitat numarul de persoane care pot participa fizic la o intrunire si orice alte masuri adoptate sau care urmeaza sa fie adoptate de autoritatile publice in vederea prevenirii raspandirii COVID-19;si(B)In vederea asigurarii accesului in mod nediscriminatoriu tuturor actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA, Directoratul a decis tinerea AGOA si AGEA si prin mijloace electronice de transmisie a datelor (participarea virtuala audio/video), actionarii fiind indemnati sa foloseasca prioritar aceasta metoda de participare. Continutul audio/video al AGOA si AGEA va fi inregistrat (inclusiv referitor la votul secret), pentru a permite verificarea ulterioara a modului in care s-a votat. Actionarii care nu sunt de acord cu inregistrarea continutului audio/video al AGOA si AGEA isi pot exercita votul prin corespondenta, conform informatiilor prezentate in acest Convocator. Pentru a primi datele de logare la teleconferinta, actionarii si/sau reprezentantii acestora vor trebui sa transmita un e-mail pana la data de:12.07.2021, ora 16:00, la adresa:office@farmavet.ro impreuna cu documentele scanate/fotografiate care fac dovada identitatii lor. Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a solicita in scris adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii. Membrii consiliului de supraveghere si membrii directoratului Societatii nu pot reprezenta actionarii in cadrul AGOA si AGEA, hotararea fiind nula daca, fara voturile acestora, nu ar fi fost intrunita majoritatea necesara. Actionarii Societatii pot fi reprezentati in AGOA si/sau AGEA prin intermediul reprezentantilor lor legali (pe baza documentelor justificative care demonstreaza puterile lor de reprezentare) sau de catre orice alt tert pe baza unei procuri speciale acordate pentru AGOA si/sau AGEA. P

Conducerea Adunarii Modifica Avea Urmatorul

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
Conducerea adunarii se modifica si vor avea urmatorul cuprins: "alin.1- Adunarea generala a actionarilor este prezidata de catre un administrator al societatii, sau de catre un actionar desemnat de ceilalti actionarii prezenti. " Alin.-3 "Adunarea generala va alege, dintre actionarii prezenti, 1 pana la 3 secretari, care vor verifica lista de prezenta a actionarilor, indicand capitalul social pe care il reprezinta fiecare si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale. Presedintele va putea desemna, dintre angajatii societatii, unul sau mai multi secretari tehnici." 5. Acordarea imputernicirilor necesare pentru efectuarea formalitatilor subsecvente Hotararii Adunarii Generale Extraordinare. Actionarii detinatori de actiuni nominative au dreptul sa participe la adunarile generale prin simpla prezentare a identitatii, dupa verificarea calitatii de actionar si a numarului de actiuni detinute, conform Registrului Actionarilor tinut in forma electronica, valabil la data de 18.01.2021. Actionarii detinatori de actiuni la purtator au drept sa participe la adunarile generale numai daca isi vor depune/transmite prin posta/curier cu confirmare de primire, actiunile la sediul societatii. Avand in vedere situatia actuala exceptionala cauzata la nivel global de virusul COVID-19, vor fi luate masuri de precautie impuse de raspandirea coronavirus, inclusiv folosirea de mijloace electronice de interactiune la distanta pentru desfasurarea adunarilor generale ale actionarilor. Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, pot fi consultate la sediul societatii, in zilele lucratoare, intre orele 12-14 conform prevederilor legale. Actionarii societatii inregistrati la data de referinta 18.01.2021 in registrul actionarilor societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta prin utilizarea formularului de buletin de vot pentru votul prin corespondenta pus la dispozitia actionarilor de catre Societate. In cazul votului prin corespondenta, buletinele de vot, completate si semnate, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului, pot fi depuse la societate sau transmise prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier la sediul societatii din Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, sau transmise cu semnatura electronica extinsa pe adresa de mail: administratie@piatadelfinului.ro, astfel incat votul sa fie primit de societate pana la data tinerii sedintelor, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in si pentru aceste adunari. Pentru actionarii care doresc sa fie reprezentati in adunarile generale, societatea solicita prezentarea de procuri speciale de reprezentare pentru aceste adunari, intocmite potrivit legii si actului constitutiv al societatii. Procurile, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului si al reprezentantului, pot fi depuse la societate sau transmise, pana la data tinerii sedintelor, prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier la sediul societatii din Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, sau transmise cu semnatura electronica extinsa pe adresa de mail: administratie@piatadelfinului.ro. Accesul in sala si prezenta la adunarile generale se va face astfel: - pentru actionarii care vor participa fizic prezenta se va face pe baza actului de identitate, iar pentru reprezentanti, numai cu prezentarea procurii de reprezentare in original si a actului de identitate; - pentru persoanele fizice/juridice care se identifica video, prezenta se va face prin prezentarea unui act de identitate, iar pentru reprezentantul persoanei juridice, cu prezentarea unui exemplar original al procurii speciale si a actului de identitate. Daca adunarile generale convocate pentru data de 22.01.2021 nu se vor putea tine din motive de cvorum, acestea se vor tine in data de 25.01.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi. Presedintele Consiliului de Administratie, LUCA NICOLAE,

Convocare Intrunirea Adunarii Generale

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 19 Nov 2021
CONVOCARE pentru intrunirea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A. In temeiul art. 113, 117, 118, din Legea 31/1990 si art. 12 si 13 din Actul Constitutiv al societatii, Societatea INFORMATICS TRUST S.R.L., in calitate de administrator unic al Societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A., cu sediul social in Bucuresti, str. Turturelelor nr.62, et.4, ap.4, camera 1, sector 3, inregistrata la ORC-TB sub nr. J40/10415/2014, avand CUI RO 33560020, convoaca pe toti actionarii societatii detinatori de actiuni, acestia din urma inregistrati in Registrul Actionarilor valabil la data de referinta 18.01.2021, sa participe la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ce va avea loc la sediul societatii, precum si prin corespondenta sau prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, la data de 22.01.2021, ora 16, cu urmatoarea ordine de zi: 1. Analiza stadiului depunerii actiunilor la purtator in conformitate cu prevederile art.61, alin ( 3 ) din Legea nr.129/2019. Aprobarea deciziilor Consiliului de Administratie emise in perioada 05.10.2020 - 22.01.2021. 2. Aprobarea conversiei actiunilor la purtator depuse la societate in actiuni nominative. 3. Aprobarea reducerii capitalului social prin anularea de drept a actiunilor la purtator nedepuse la sediul societatii pana la data expirarii termenului prevazut de Legea nr.129/2019. Aprobarea structurii participarii actionarilor la constituirea capitalului social urmare a reducerii valorii acestuia. 4. Aprobarea modificarilor, completarilor si actualizarii Actului Constitutiv, dupa cum urmeaza : a) Preambulul se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Actionarii societatii sunt persoanele fizice si juridice inscrise in Registrul Actionarilor societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A." b) Art.5.1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Capitalul social al societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A. este de ............. lei din care, .......... lei aport in numerar si 3.350.343,10 lei aport in natura, fiind impartit intr-un numar de .......... actiuni nominative." c) Art.5.3.,5.4., 5.5.,5.6.,5.7. si 5.8. se elimina d) Art.5.9 se modifica, se renumeroteaza urmand a avea urmatorul cuprins:" 5.9. Structura actionariatului, este urmatoarea: - POPESCU TRAIAN , cetatean roman, - 33.587.990 actiuni nominative, cu o valoare nominala de 0,10 lei, in valoare totala de 3.358.799 lei (din care aport in natura 3.348.799 lei), reprezentand ............% din capitalul social total, emise in forma dematerializata; - LISTA ACTIONARI, evidentiati in Registrul Actionarilor tinut in forma electronica, posesori ai unui numar total de ........ actiuni nominative, cu o valoare nominala de 0,10 lei, valoare totala ....... lei, reprezentand ............% din capitalul social total, emise in forma dematerializata." e) Art.5.10.si 5.11 se elimina. f) Art.5.12.si 5.13 se renumeroteaza. g) Art.6.5., 6.6 si 6.7. se elimina h) Art.7.3. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "7.3. Hotararea va trebui sa respecte minimul de capital social, atunci cand legea il fixeaza, sa arate motivele pentru care se face reducerea si procedeul ce va fi utilizat pentru efectuarea ei. " Art.8.1.1. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "8.1.1. Societatea va putea emite actiuni nominative emise in forma dematerializata sau materializata, pe suport de hartie, evidentiate in Registrul Actionarilor sau Actiunilor tinut sub forma electronica. " i) Art.8.1.2., 8.1.3. si 8.1.4. se elimina. j) Art. 8.1.5.si 8.1.6. se renumeroteaza. k) Art. 8.1.7.,8.1.8., 8.1.9.si 8.1.10 se elimina. l) Art.9.2. se modifica si va avea urmatorul cuprins : "9.2. Fiecare actiune, da posesorului drept de creanta asupra unei parti din activul si patrimoniul societatii precum si asupra unei parti din profit, proportionala cu numarul de actiuni detinute de actionar." m) Art.9.6. se elimina. n) Art. 10.2. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "10.2. Transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor nominative catre un tert este permis numai cu respectarea dreptului de preemtiune al celorlalti actionari, cu exceptia transferurilor catre sot/sotie, fiu/fiica. o) Art.10.4. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "10.4 Actionarul care doreste instrainarea actiunilor nominative ce le detine catre un tert, cu exceptia transferurilor catre sot/sotie, fiu/fiica, are obligatia de a notifica administratorului societatii intentia sa, notificarea continand numele persoanei fizice sau juridice careia doreste sa-i cesioneze actiunile precum si pretul acestora. Administratorul va face publica aceasta intentie intr-un ziar de circulatie nationala in vederea aducerii la cunostinta celorlalti actionari inscrisi in Registrul Actionarilor pentru ca acestia sa-si manifeste dreptul de preemtiune. Anuntul se va publica in cel mult 5 zile de la data inregistrarii notificarii la sediu

Convocator Adunarea General Asocia Ilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 17 Nov 2021
CONVOCATOR
ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚILOR
02.06.2021
Asociaţia Experților în achiziții - AEXA, cu sediul în București, Str. Grigore Romniceanu nr. 3C, Sector 5, București, Nr. Reg. Asoc. 64/06.08.2014, Cod de identificare fiscală 33691298, Tel/fax 021 313 14 46, email office@aexa.eu, prin Preşedinte Ceparu Adrian,
În baza prevederilor art. 21 din Statutul Asociaţiei şi a dispoziţiilor O.G. nr. 26/2000 privind asociaţiile şi fundaţiile,
Convoacă Adunarea Generală a Asociaţilor pentru data de 20.06.2021, ora 15.00, în București, Str. Ștefan Mihăileanu nr. 11, Sector 2, cu următoarea
ORDINE DE ZI
1. Modificarea componenței Consiliului Director prin schimbarea vicepreședinților;
2. Modificarea sediului Asociației în București, Str. Ștefan Mihăileanu nr. 11, Sector 2;
3. Aprobarea modificărilor Statutului Asociației în sensul simplificării modalității de adoptare a deciziilor de către Adunarea Generală.

PREŞEDINTE ASOCIAŢIE
Ceparu Adrian

Convocator Adunarea Generala Ordinara Actionarilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 11 Nov 2021
CONVOCATOR pentru adunarea generala ordinara a actionarilor societatii COMPANIA DE REMORCARE MARITIMA COREMAR S.A. In baza prevederilor art. 117 din Legea nr.31/1990 republicata si ale actului constitutiv, Consiliul de administratie al societatii COMPANIA DE REMORCARE MARITIMA COREMAR S.A., cu sediul social in localitatea Constanta, incinta PORT, Dana tehnica/Cladirea Cai navigabile, inregistrata la ORC cu nr. J13/620/1991, avand CUI:1874343, convoaca toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor, ca data de referinta, la sfarsitul zilei de 30 aprilie 2021, pentru adunarea generala ordinara a actionarilor, care va avea loc in ziua de 28 mai 2021, ora 09,00 a.m. la sediul social al societatii, cu urmatoarea ordine de zi:1.Aprobarea raportului de gestiune al administratorilor pentru anul 2020;2. Aprobarea raportului auditorului financiar pentru anul 2020; 3. Aprobarea situatiilor financiare pentru anul 2020;4. Aprobarea repartizarii rezultatului financiar aferent anului 2020;5.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor; 6.Aprobarea remunerarii administratorilor societatii;7.Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate si investitii pentru anul 2021;8.Imputernicirea domnului Iancu Adrian Stavrositu pentru semnarea hotararilor adunarii generale si personal ori prin substituire, pentru efectuarea formalitatilor de inregistrare in Registrul comertului si publicare pentru opozabilitate, potrivit legii; In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, adunarea generala ordinara se reprogrameaza pentru data de 29 mai 2021, ora 09,00 a.m. la sediul social al societatii, cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi data de referinta.Actionarii inregistrati pana la data de referinta pot participa si vota in adunarea generala personal ori prin reprezentare, in baza unei imputerniciri speciale pentru respectivele sedinte, care vor contine votul exprimat de actionar, in conformitate cu ordinea de zi pentru fiecare sedinta. Formularele imputernicirilor speciale pot fi procurate prin e-mail, de la adresa: office@coremar.ro ori in mod direct de la registratura societatii, in timpul programului normal de lucru. Imputernicirile speciale vor fi transmise la sediul societatii prin orice mijloc de comunicare legal recunoscut, care asigura confirmarea primirii, cu cel putin 48 de ore inainte de inceperea sedintei, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot. Imputernicirile transmise prin mijloace electronice, fara a avea incorporata, atasata sau logic asociata, semnatura electronica extinsa, vor fi prezentate si in original, inainte de accesul in sala de sedinta.Documentele si materialele informative referitoare la ordinea de zi pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare intre orele 12,00 - 14,00.Orice document in legatura cu adunarile generale poate fi transmis electronic la adresa de e-mail: office@coremar.ro sau in plic inchis, la sediul social al societatii, cu mentiunea scrisa pe plic: "Pentru adunarea generala ordinara a actionarilor din data de 28/29 mai 2021".Presedintele Consiliului de Administratie lancu Adrian STAVROSITU

Adunarii Generale Extraordinare Actionarilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 11 Nov 2021
C O N V O C A T O R AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR SIMEX S.A. cu sediu in Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, J40/45/1991, CUI 1555360 Administratorul unic al S.C. SIMEX S.A. ("Societatea"), cu sediu in Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sector 1, avand Codul Unic de Inregistrare nr. 1555360 si numar de ordine in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/45/1991, in baza prevederilor art. 117 si art. 118 din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in baza art. 12 si 13 din Actul Constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. in data de 15.01.2021 ora 10.00, la sediul Societatii din Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sector 1. In cazul in care in data de 15.01.2021 ora 10.00 nu se intruneste cvorumului cerut de dispozitiile legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se convoaca a doua Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. pentru data de 16.01.2021, ora 10.00, la sediul Societatii din Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sector 1, cu aceeasi ordine de zi. Data de referinta pentru actionarii indreptatiti sa participe si sa voteze in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. este 07.01.2021. Avand in vedere necesitatea atragerii de fonduri de catre Societate, Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea: 1. Aprobarea realizarii de catre Societate a uneia din urmatoarelor operatiuni: 1.1. Vanzarea de catre Societate a imobilului situat in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez nr. 12, intabulat in Cartea Funciara nr. 231213 ( nr. CF vechi 12851 ) a Mun. Bucuresti, sector 1, compus din teren intravilan, categoria de folosinta curti-constructii, in suprafata de 369 mp (din masuratori cadastrale si din acte), identificat cu numar cadastral 231213 (numar cadastral vechi 321) si Constructia C1 edificata pe acest teren, identificata cu numar cadastral 231213- C1, cu regim de inaltime S+P+3E+4R, cu suprafata construita desfasurata de 1.379 mp, suprafata construita la sol de 182 mp, catre Activ Grup Management SRL cu sediul in Bucuresti str. Arh. Grigore Cerchez, nr. 12, et. 2, incaperea 1.1., sector 1, J40/15206/2003, CUI 15897657, la pretul rezultat din raportul de evaluare. sau 1.2. Contractarea de catre Societate a unui finantari de la LIBRA INTERNET BANK S.A si constituirea de catre Societate, in favoarea LIBRA INTERNET BANK S.A., a unei ipoteci imobiliare asupra a imobilului situat in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez nr. 12, intabulat in Cartea Funciara nr. 231213 ( nr. CF vechi 12851 ) a Mun. Bucuresti, sector 1, compus din teren intravilan, categoria de folosinta curti-constructii, in suprafata de 369 mp (din masurataori cadastrale si din acte ), identificat cu numar cadastral 231213 (numar cadastral vechi 321) si Constructia C1 edificata pe acest teren, identificata cu numar cadastral 231213- C1, cu regim de inaltime S+P+3E+4R, cu suprafata construita desfasurata de 1.379 mp, suprafata construita la sol de 182 mp, in scopul garantarii executarii obligatiilor Societatii si ale Activ Group Management S.R.L. cu sediul in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez, nr. 12, et. 2, incaperea 1.1., sector 1, J40/15206/2003, CUI 15897657, societate ce face parte din acelasi grup cu Societatea, obligatii rezultate din contractele de finantare incheiate intre Societate si LIBRA INTERNET BANK S.A. si intre ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL si LIBRA INTERNET BANK S.A. 2. Aprobarea imputernicirii administratorului unic al Societatii pentru negocierea si semnarea tuturor documentelor necesare realizarii oricareia dintre operatiunile de la pct.1, inclusiv pentru submandatarea altor persoane in vederea realizarii acestor operatiuni.
Anunturi Online
Comenzi
Pentru comenzi sau informatii suplimentare contactati acum Departamentul de Vanzari!
Telefon: 0724.572.505
Email: office@mediapress.ro
Alte modalitati de contact va sunt disponibile aici.

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare


Situri partenere: Anunturi | Anunturi | Anunturi gratuite |
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.