Anunturi Licitatii - Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC
Detalii pentru anuntul "
Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC":
Categoria: |
Licitatii |
Judet: |
Licitatii Toata tara |
Data publicarii: |
12 Nov 2024 |
Expira pe: |
12 Dec 2024 |
Textul anuntului:
Comuna Leresti, Str. G-ral Vasile Milea, nr.353, judetul Arges, telefon/fax 0248549201, email primarie@leresti.cjarges.ro, Concesionare suprafata de 574 mp teren intravilan, pentru o perioada de 49 ani, nr cadastral 87845, in vederea amenajarii unui cimitir si a unei capele - sala de ceremonii funerare pentru cultele care nu dispun de cimitir propriu. Baza legala de acordare a concesiunii este OG 57/2019. Documentatia se obtine pe suport de hartie, in urma unei solicitari scrise si plata a 50 lei la casieria primariei. Data-limita de depunere a ofertelor: 03/12/2024, ora 10, Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 03/12/2024, ora 12,la sediul primariei Leresti, din Comuna Leresti, Strada General Vasile Milea/353, Leresti, judetul Arges.
Ultimele anunturi din categoria Licitatii
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 29 Nov 2024
CII Gherman Cristian-Vasile, cu
sediul in Cluj-Napoca, Bd.21
Decembrie 1989, nr.57, parter,
ap.6, jud.Cluj, notifica deschiderea
procedurii generale de insolventa
a societatii SC PRO LEXTEAM
CONSTRUCT SRL,cu sediul in
Cluj-Napoca, str.Mogosoaia, nr.1,
parter, bl.G1, sc.2, ap.11/B, jud.
Cluj, avand C.U.I.34204250 si
J12/680/2015 pronuntata de
Tribunalul Specializat Cluj,in
dos.nr.626/1285/2024, prin
Sent.Civ.nr. 2117/27.11.2024.
-Termen pentru inregistrarea
cererilor de admitere la masa
credala -10.01.2025; -Termen
intocmire tabel preliminar
-31.01.2025; -Termen contestatii
Tabel preliminar-7 zile de la
publicarea,in BPI;-Termen
solutionare contestatii si afisare
tabel definitiv-19.02.2025
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 28 Nov 2024
Conpet S.A. achizitioneaza bunuri/
servicii/ lucrari confom Normelor
Procedurale Interne de Achizi tii,
Revizia 6. In perioada 20.11.2024 -
26.11.2024 s-a postat pe site-ul
Conpet, urmatoarea achizitie: 1) Furnizare apa plata ambalata la bidoane de
19 L pentru consum in sistem dozatoare
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 26 Nov 2024
Nr. 16/26.11.2024 ANUNT DE PARTICIPARE VIE VIN ANDRA SRL, in calitate de beneficiar al Masurii de Investitii a Programului national de sprijin in sectorul vitivinicol 2019-2023, co-finantat din fonduri FEGA derulate prin Agentia de Plati si Interventii in Agricultura (APIA), va invita sa participati prin depunere de oferte la procedura concurentiala in vederea atribuirii contractului de achizitie avand stivuitoare pentru crama, conform actiunilor prevazute in programul de investitii intitulat: "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua". Informatii generale cu privire la beneficiar: Beneficiar: VIE VIN ANDRA SRL, CUI 36492974, J13/2151/05.09.2016 Adresa: Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta Telefon: 0764802729, e-mail: domeniilem@gmail.com Persoana de contact: BANEA DUMITRU Mijloace de comunicare: informatii se pot obtine telefonic (0764802729) sau prin email domeniilem@gmail.com Procedura de achizitie aplicata: Procedura concurentiala de atribuire pentru beneficiarii privati care nu au calitatea de autoritate contractanta, conform Ghidului solicitantului privind sprijinul financiar pentru masura de investitii in sectorul vinicol. Denumire program: Programul National de Sprijin in sectorul vitivinicol 2019 - 2023 Denumire contract: Contract de achizitie stivuitoare pentru crama pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Obiectul contractului: achizitie stivuitoare pentru crama pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Durata contractului: maxim pana la data de 28.02.2025 Valoarea estimata: 298,732.41 lei, din care valoarea eligibila 298,732.41 lei si valoarea neeligibila 0.00 lei In situatia aparitiei de valori neeligibile, acestea vor fi suportate de beneficiar. Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". Data si ora limita de depunere a ofertelor: 05.12.2024, ora 14.00 Oferta se depune in plic inchis, sigilat, la adresa de corespondenta a firmei VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Data si ora sedintei de deschidere: 05.12.2024, ora 14.30, la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Adresa si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se solicita la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta, personal de catre reprezentantul legal al potentialului ofertant sau prin reprezentanti imputerniciti prin procura. Informatii suplimentare se pot solicita la nr de telefon 0764802729 (Banea Dumitru), sau prin email domeniilem@gmail.com, de luni pana vineri, intre orele 08.00-16.00. Reprezentant legal BANEA DUMITRU
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 26 Nov 2024
Nr. 19/26.11.2024 ANUNT DE PARTICIPARE VIE VIN ANDRA SRL, in calitate de beneficiar al Masurii de Investitii a Programului national de sprijin in sectorul vitivinicol 2019-2023, co-finantat din fonduri FEGA derulate prin Agentia de Plati si Interventii in Agricultura (APIA), va invita sa participati prin depunere de oferte la procedura concurentiala in vederea atribuirii contractului de achizitie avand bunuri pentru crama, conform actiunilor prevazute in programul de investitii intitulat: "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua". Informatii generale cu privire la beneficiar: Beneficiar: VIE VIN ANDRA SRL, CUI 36492974, J13/2151/05.09.2016 Adresa: Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta Telefon: : 0764802729, e-mail: domeniilem@gmail.com Persoana de contact: BANEA DUMITRU Mijloace de comunicare: informatii se pot obtine telefonic (0764802729) sau prin email domeniilem@gmail.com Procedura de achizitie aplicata: Procedura concurentiala de atribuire pentru beneficiarii privati care nu au calitatea de autoritate contractanta, conform Ghidului solicitantului privind sprijinul financiar pentru masura de investitii in sectorul vinicol. Denumire program: Programul National de Sprijin in sectorul vitivinicol 2019 - 2023 Denumire contract: Contract de achizitie bunuri pentru crama pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Obiectul contractului: achizitie bunuri pentru crama (echipamente de laborator pentru controlul calitatii produselor din vin) pentru proiectul cu titlul "Reabilitare hale de productie existente si constructie cladire noua" Durata contractului: maxim pana la data de 28.02.2025 Valoarea estimata: 368,086.00 lei, din care valoarea eligibila 368,086.00 lei si valoarea neeligibila 0.00 lei In situatia aparitiei de valori neeligibile, acestea vor fi suportate de beneficiar. Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". Data si ora limita de depunere a ofertelor: 05.12.2024, ora 14.00 Oferta se depune in plic inchis, sigilat, la adresa de corespondenta a firmei VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Data si ora sedintei de deschidere: 05.12.2024, ora 15.30, la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta. Adresa si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se solicita la sediul VIE VIN ANDRA SRL din Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Strada Viei, Nr. 21, Judet Constanta, personal de catre reprezentantul legal al potentialului ofertant sau prin reprezentanti imputerniciti prin procura. Informatii suplimentare se pot solicita la nr de telefon : 0764802729 (Banea Dumitru), sau prin email domeniilem@gmail.com, de luni pana vineri, intre orele 08.00-16.00. Reprezentant legal BANEA DUMITRU
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 25 Nov 2024
EUROM INSOLV SPRL organizeaza LICITATIE
PUBLICA PT BUNURILE debitorului SECURITEX
INTELLIGENCE SERVICES S.R.L.: Denumire LEI
EURO 1 Dacia Logan 1.6 benz. an 2007, 335209
km 5416 1104.8; 2 Aparat power rack powertec
wb-pr 554.4 112.8; 3 Iphone 12 PRO MAX 512
GB Graphite 3014.4 615.2; 4 Iphone 12 PRO
MAX 512 GB Graphite 3014.4 615.2; 5 Iphone
12 PRO MAX 512 GB Graphite 3434.4 700.8.
Licitatia va avea loc in data de 27.11.2024, ora
11:00 la sediul lichidatorului judiciar (Bucuresti,
sector 3, str.Traian Popovici, nr.110, P). INFOR-
MATII SUPLIMENTARE: tel. 021/326.53.75
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 25 Nov 2024
GRUP AXA IPURL, cu sediul in
Rm. Valcea, str. G-ral Magheru
nr. 18, lichidator desemnat de
Tribunalul Valcea in dosarul de
faliment nr. 1122/90/2022, scoate
la vanzare prin licitatie publica la
pretul de evaluare, urmatoarele
bunuri apartinand MINITEX CONF
SRL Rm. Valcea: -doua masini de
cusut marca JACK la pretul de
975 lei/bucata/fara TVA. Licitatia
va avea loc in data de 10.12.2024,
orele 11:00, la sediul lichidatorului
situat in Rm. Valcea, str. G-ral
Magheru nr. 18; daca bunurile nu
se vand, licitatiile vor fi reluate in
datele de 17.12.2024 la 90% din
pretul de evaluare, 24.12.2024
la 80% din pretul de evaluare,
31.12.2024 la 70% din pretul de
evaluare, 07.01.2025 la 60% din
pretul de evaluare si 14.01.2025
la 50% din pretul de evaluare,
la aceeasi ora si in acelasi loc.
Pentru consultarea raportului
de evaluare si pentru detalii ne
puteti contacta la numarul de
telefon/fax: 0250-731971 sau la
sediu.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 25 Nov 2024
ICHIDATORUL judiciar al SC
UPGRADE WAL SRL anunta
scoaterea la vanzare prin
licitatie publica de tip competitiv
-supraofertare a urmatorului bun
mobil din patrimoniul debitoarei:
1. Cuptor vopsire si uscare auto
SAIMA GAMMA, fabricatie: 03.2012,
serie: C. 2975, volum aer 26000
m3/h, putere motoare: 2x7, 5 kw,
numar filtre admisie: 2, numar
filtre evacuare: 12, pret de pornire
al licitatiei 20.178 lei, exclusiv TVA.
Licitatia va fi organizata pentru
data de 03.12.2024 ora 12:00, iar
in situatia in care bunul nu se va
valorifica, se vor organiza licitatii
publice in aceleasi conditii pentru
datele de: 10.12.2024 ora 12:00,
17.12.2024 ora 12:00, 24.12.2024
ora 12:00, 31.12.2024 ora 12:00 si
07.01.2025 ora 12:00. Cei interesati
vor depune cu cel putin o zi inainte
de data tinerii licitatiei oferta
de cumparare, documentele de
identificare, dovada achitarii
cautiunii de 10% din pretul de
pornire si dovada achitarii taxei de
participare de 1% in contul special
de lichidare. Cumparatorul este
obligat sa plateasca diferenta de
pret in termen de 5 zile de la data
adjudecarii. Relatii suplimentare
pot fi oferite la sediul lichidatorului
judiciar sau la tel. 0728871911.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 25 Nov 2024
ANUNT ORGANIZARE
PROCEDURA DE VANZARE
DESEURI TRANSFORMATOARE
MT/JT: Societatea Distributie
Energie Electrica Romania S. A.
-Sucursala Oradea, cu sediul in
Oradea, str. Grivitei, nr. 32, jud.
Bihor, telefon: 0259.405702,
fax: 0259.405704 organizeaza
procedura de selectie a unui
operator economic autorizat
pentru colectarea, transportul,
dezasamblarea si valorificarea
deseurilor rezultate din casarea
a 34 transformatoare de MT/JT,
in vederea atribuirii contractului
de vanzare al acestor deseuri.
Caietul de sarcini, modelul de
contract, modelul Declaratiei
de eligibilitate ofertanti si
documentele privind modul de
prezentare a ofertei vor putea
fi preluate gratuit de la sediul
Sucursalei Oradea din str. Grivitei,
nr. 32, Oradea, jud. Bihor, etajul 1,
camera 33 sau solicitate spre a
fi transmise pe e-mail la adresa
office. bihor@distributie-energie.
ro. Eventuale clarificari privind
cerintele documentatiei de
ofertare se pot cere pe e-mail la
adresa jurjut. sorin@distributie-
energie. ro sau telefonic la nr.
0259.405755. Termen limita
depunere oferte: 19.12.2024, ora
11:00. Deschiderea ofertelor:
19.12.2024, ora 12:00.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 18 Nov 2024
CABINETINDIVIDUAL DE INSOLVENTA
GRIGORIE FLORIN
in calitate de lichdator judiciar ANUNTA TOTI CREDITORII
PRINTEX SOLUTIONS SRL,
cu sediul in Cuvesdia com, Sistarovat, nr.37A, Jud Arad, avand Cod Unic de Inregistrare 39640048, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad, sub nr. J02/1169/2018, ca fata de aceasta societate a fost deschisa procedura simplificata a insolventei prev. de Legea nr. 85/2014.
Prin Incheierea civila nr. 263, din data de 15.11.2024, de catre Tribunalul Arad, sectia Civila in dosarul 4755/108/2024. Termenul limita pentru inregistrarea cererii de admitere a creantelor este data de 27.12.2024 Termenul limita pentru verificarea creantelor, intocmirea, afisarea si comunicarea tabelului preliminar al creantelor este data de 08.01.2024
Informatii suplimentare la tel. 0722654664, fax 0257-256250 sau la sediul profesional al administratorului judiciar situat in Arad, str. GHE.Lazar, nr.16, ap.2, jud. Arad
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 18 Nov 2024
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA PIUS BRINZEU TIMISOARA, cu sediul in Timisoara, B-dul. Liviu Rebreanu nr. 156 , anunta intentia de scoatere la licitatie a unor spatii interioare si exterioare conform locatiilor afisate pe site-ul spitalului, la sectiunea anunturi, unde se gasesc toate detaliile privind date depunere oferte, continut, criteriile de eligibilitate si caietele de sarcini.
Valabil in:
Licitatii Toata tara
Publicat in: 15 Nov 2024
Anunt. Inspectoratul Teritorial al
Politiei de Frontiera Giurgiu, cu sediul
in Giurgiu, str. Mircea cel Batran, nr.
36, jud. Giurgiu, anunta scoaterea la
licitatie publica deschisa cu strigare
pentru vanzarea a 6 (sase) autovehi-
cule. Caietul de sarcini si celelalte
documente necesare participarii la
licitatie, se pot obtine contracost
(10,00 lei) incepand cu data de
25.11.2024 de la sediul I.T.P.F. Giurgiu,
str. Mircea cel Batran, nr. 36, jud.
Giurgiu - Compartimentul Tehnic.
Licitatia va avea loc in data de
09.12.2024, orele 10.00, la sediul
I.T.P.F. Giurgiu. In caz de neadjudecare
licitatia se va relua in zilele de
27.01.2025, orele 10.00 si 24.02.2025,
orele 10.00. Informatii suplimentare la
telefon 0246/213640, interior 26072,
fax: 0246/211785, e-mail: ijp.giurgiu@
mai.gov.ro, persoana de contact -Ag.
Pr. Daniela Vasile